سلام عرض شد
نسخه 1 مرورگر Flock (مرورگری بهینه سازی شده برای شبکه های اجتماعی) منتشر شد. این مرورگر بر پایه مرورگر فایرفاکس طراحی شده و برای کسانی تهیه شده که بیشتر وقتشون رو در شبکه های اجتماعی (مثل Facebook و Youtube و Twitter و…) میگذرونند.
اولین نسخه رسمی از این مرورگر در کنفرانس TechCrunch 40 در ماه سپتامبر منتشر شد.این نسخه هم مانند نسخه قبلیه ولی امکانات تازه ای به اون اضافه شده.که عبارتند از:

قابلیت نمایش سایتها در Sidebar : معتادین فیس بوک عاشق این قابلیت خواهند شد. شما به راحتی میتونید در سایدبار به اکانت خودتون در فیس بوک دسترسی داسته باشید و در اون عکس آپلود کنید وحتی به نصب App ها هم بپردازید. این سایدبار از اکانتهای Photobucket - Piczo - Del.icio.us و Magnolia هم پشتیبانی میکنه.

Media Bar : این قابلیت در نسخه قبلی هم بود.در اون نسخه بیشتر بر روی فلیکر تاکید شده بود ولی الان پای فیس بوک هم به میون اومده.(شما با این نوار ابزار میتونید عکسها و ویدئوهای موردعلاقتون در سرویسهای مختلف رو ببینید و اضافه کنید.)

Web Clipboard : یک قابلیت جدید که به این نسخه اضافه شده.با این قابلیت میتونید هر چیزی رو در هر سایتی (در قسمت اصلی برنامه) دیدید با Drag and Drop به سایدبار (محل دسترسی سریع به اکانتها) منتقل کنید.

Blogging Clinet : شما میتونید از Flock به عنوان یک کلاینت برای بلاگینگ (مثل WLW) استفاده کنیدوالبته این بخش هنوز خیلی ابتداییه و زیاد روش کار نشده و کار کردن با اون خیلی طاقت فرساست.(مخصوصا درهنگام آپلود عکس در وردپرس!)

همچنین این مرورگر توانایی استفاده به جای یک آر.اس.اس ریدر رو هم داره (این بخش هم زیاد قوی نیست!)

صفحه اصلی نرم افزار و دانلود