يک توضيح مهم!

با سلام به همه دوستان عزيزم، مخاطبان گرامي مجله روزانه
در اين حدود سه سالي که از انتشار «روزانه» مي گذره، حوادث مختلفي اتفاق افتاده و تجارب مختلفي را کسب کرده ام. يکي از اتفاقاتي که در اين مدت تقريبا زياد افتاده، اظهار نظر طرفداران X و در نتيجه فرداش پاسخ طرفداران Y مي باشد. در آخرين نمونه از اينگونه موارد، در شماره قبلي روزانه (846) مطلبي را يکي از دوستان فعال گروه (Salman_yavar) نوشته بودند که موجب شد برخي از دوستان واکنش نشان دهند.
جالب اينجاست که در اين مدت در همه موارد اينچنيني منتقدان و معترضان من را متهم به طرفداري از X (و يا بالعکس) کرده اند. يعني هر موقع مطلبي به مذاق برخي دوستان خوش نيامده متهم به طرفداري از جناح مقابل شده ام و برعکس هر وقت مطلبي مورد پسند اين دوستان قرار نگرفته، متهم به جانب داري از اون يکي جناح شده ام!
در طول اين سالها بارها در اين مورد توضيحات بعضا مفصلي را داده ام و الان نيازي به تکرار مکررات نمي بينم. اما براي اون دسته از عزيزاني که تازه به جمع مخاطبان روزانه اضافه شده اند و همچنين به اين دوستان معترض (چه راست و چه چپ) بايد عرض کنم:
مجله روزانه يک مجله سياسي نيست بلکه مجله اي است با رويکرد اجتماعي، علمي و فرهنگي. گواه اين مدعا هم اينه که شما نمي تونيد در مجله روزانه حتي يک بخش و ستون سياسي پيدا کنيد. هر مطلب سياسي هم که در مجله روزانه نوشته ميشه در بخش «مطالب ارسالي اعضا» مي باشد. يعني اعضا گروه و مخاطبان مجله هستند که اين مطالب را ارسال مي کنند. و چون اين بخش را يک تريبون ازاد مي دانم، هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم به دوستان بگم که مثلا فلان مطلب را بفرستند و فلان مطلب را نفرستند!
کلام آخر اينکه همانطور که در شماره قبلي مطلب دوستمون آقا سلمان را نوشتم، امروز هم مطالب و نقطه نظرات منتقدان را در مجله قرار دادم (قسمت مطالب ارسالي اعضا) و به نظرم اين يعني: تريبون آزاد!

راستي تا يادم نرفته اين را هم بگم که احتمالا فردا (چهارشنبه) روزانه منتشر بشود، اما بعد از اون به مدت يک هفته مجله روزانه منتشر نخواهد شد. با اجازه دوستان يک هفته اي را ميخوام مسافرت برم. از هفته آينده پنجشنبه و يا جمعه مجددا در خدمت دوستان خواهم بود.

باقي بقايتان
مبين