هک شديم!
البته خيلي خفيف!



 

سلام عرض شد
ديروز صبح زود که از خواب بيدار شد، ديدم يکي از دوستان SMS زده که: سايت هک شده؟
وقتي رفتم چک کنم، ديدم وقتي به صفحه اصلي سايت (mobin-group.com) مراجعه مي کنم، مي نويسه: HACKED DR M
بعد از بررسي بيشتر متوجه شدم اين اقاي هکر با نام مستعار دکتر ميلتون که انگار از کشور دوست و برادر ترکيه مي باشد، آسيب زيادي نزده و فقط تونسته صفحه اول سايت را عوض کنه.
بلافاصله با دوست خوبم ساقور (مسئول فني سايت) تماس گرفتم تا مشکل بوجود آمده را بطرف نمايند، که در همون ساعات اوليه صبح مشکل بر طرف شد. البته از طرفي خيلي وقت بود مي خواستيم نرم افزار سايت را هم آپديت کنيم که به علت مشغله هاي فراوان، پيگير موضوع نبوديم، تا اينکه بخاطر اين مسئله و مصداق مثل معروف «عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد» تصميم گرفتيم که نرم افزار سايت را هم به روز کنيم و اين شد که ديروز از صبح تا شب سايت گروه در دسترس نبود، اما با زحماتي که دوست بسيار عزيزم «ساقور» متحمل شدند، از امروز صبح سايت مجددا راه اندازي شده و دوستان مي تونند مثل سابق به سايت نيز مراجعه نمايند (mobin-group.com).
نکته پاياني اينکه در يک ماه گذشته اين دومين حمله مي باشد، چندي پيش که يک گروه هکر دندان تيز کرده بودند که آي.دي من را هک کنند (mobin_s2004) که خوشبختانه موفق نشدند. و حالا هم که سايت گروه مورد حمله قرار گرفت که اين هم خوشبختانه به خير گذشت، حالا اينکه سومين حمله کي و چطور خواهد بود خدا مي داند!