اس.ام.اس ويژه شب يلدا
+«چگونه» به ايراني بودن خود افتخار كنيم


با سلام به همه شما دوستان نازنينم
با توجه به اينکه شب يلدا را در پيش رو داريم، اين روزها برخي از دوستان گروه تقاضا داشتند که اس.ام.اس هايي مربوط به اين شب (شب يلدا) را در مجله قرار دهم.
و اما بعد از اينکه مقدار نسبتا متنابهي گشتم! بالاخره تونستم 4 اس.ام.اس نسبتا جديد را پيدا کنم که در زير قرار داده ام  (البته با اجازه آقا اميد که چند وقتي هست باز به غيبت صغري رفته!)
راستي تا يادم نرفته اين را هم بگم که يکي از دوستان (آقاي بهراد صدوقيان) مطلبي تامل برانگيزي با عنوان «چگونه به ايراني بودن خود افتخار كنيم» را ارسال نموده بودند که در قسمت ستون ازاد اين شماره از روزانه قرار داده ام. به نظر من که مطلبي نيست که به اين راحتي بتوان از خوندنش صرف نظر کرد!

خب اين هم از اس.ام.اس ها:


ستاد سرشماري جوجه ها اعلام كرد به علت در دسترس نبودن تعدادي از جوجه ها در اول پاییز سرشماري تا پایان زمستان تمدید شد این هفته سعی كن در دسترس باشی تا در سرشماري جا نمونی.‎


jik jik jik jik jik jik jik jik jik jik jik ....ye jik dige ezafe kon befres be nafare baadi ( shorooe tarhe sarshomariye joojoo haye akhare paiz)


Yalda yany yademan bashad ke zendegi anghadr kotah ast ke 1daghighe bishtar baham bodan ra bayad jashn gereft. Yalda mobarak


To khobi!
to behtarini!
to agheltarini!
to mahbobtarini!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
inam az hendone shabe yaldat bezar to yakhchal ta 4 roz dige khonak she!Yaldat pishapish mobarak.